GEEK to Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe, których uczestnicy łączą pasje informatyczne z nauką różnych przedmiotów. W tej nowej dyscyplinie uczniowie Bartosza okazali się najlepsi w kraju, bowiem 2 zespoły reprezentujące Liceum Ogólnokształcące im. Bartosza Głowackiego w Opatowie – zespół Yerbagersi w składzie: Jakub Masternak, Maciej Pacholczak, Zofia Kapsa i Magdalena Kosmala z implementacją gry „Lucas Adventure: W pogoni za smokiem Mircusem” oraz zespół Dino Rihno w składzie: Adrian Borzęcki, Piotr Dąbrowski, Szymon Rybak i Kacper Maziarz ze scenariuszem gry „Jak zostać elektrykiem” – zajęły pierwsze miejsce w etapie wojewódzkim, kwalifikując się do etapu centralnego Ogólnopolskiego Konkursu GEEK.
Zespół Yerbagersi ze swoją implementacją gry w etapie okazał się być najlepszym w Polsce plasując się na pierwszym miejscu, natomiast zespół Dino Rihno został finalistą etapu centralnego.
To znaczący sukces naszej młodzieży, który świadczy o bardzo wysokim poziomie wiedzy i umiejętności informatycznych, dotyczących programowania, które znajdują zastosowanie w opracowaniu i przedstawieniu koncepcji scenariusza lub stworzeniu prototypu demo czy też pełnej implementacji gry edukacyjnej o tematyce dotyczącej różnych przedmiotów.
Konkurs odbył się pod patronatem Ministra Edukacji i Nauki Przemysława Czarnka oraz Polskiego Towarzystwa Informatycznego.